2010-10-05 @ 12:48:54
Jag har läst på många finlandsvenskabloggar att det ska ordnas motsvarande Blogawards här i Finland? För de som inte vet vad Blogawards är, så kan man sammafatta det till:

- en tävling mellan bloggare
- nominera och nomineras i olika kategorier (måste ha en blogg för att bli nominerad)
- mest röster vinner.

Det är en super rolig grej att någon ordnar något sådant här i Finland eftersom bloggar blir mer och mer vanligt, och tycker jag borde uppmärksammas mera, det finns så många olika bra bloggar, vardagsbloggar, modebloggar, sprotbloggar, bloppisbloggar m.m.

Så jag tänker uppmana alla mina 157 läsare (om vi tar gårdagens statistik) att rösta på de bloggar som ni tycker borde uppmärksammas genom att gå in och skriva in vem ni tycker ska vinna olika kategorier. Om jag råkar falla in i någon av de kategorierna är det bara skoj såklart! :) Så rösta på mig, höhö :D


Klicka på bilden för att ta er till röstningssidan. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0