2010-10-18 @ 16:48:16
Har precis kommit hem från stan, och fick en massa gjort. Jag löste ut (eller vad det nu heter att man gör) en check, och köpte en billigare variant av I.D. mineral sminket, en concealer, en BH, en kjol (sökt en sådan jag hittade sedan jag kom hem från Barcelona), köpte bröstcancer rosetten och ett par örhängen.

Kjolen är jag mest nöjd med, för nu kan jag äntligen använda min älskade fina topp med spetsrosetter på ryggen!! LOVE!

Bilder på kjolen kommer upp senare, nu ska jag rusa iväg till gymmet med Sara. :)




Min kamera har som sagt börjat ge upp. Men det här är min fina Sara :)


Älskar mitt nya halsband jag kpte från MQ


För de som undrar vad jag far iväg till gymmet när jag bara klagar över att jag är sjuk, så är det den enkla orsaken att jag aldrig blir frisk och jag vägrar sitta inne längre o säga jag är sjuk. Idag har hostan varit bäst vad den varit på 2 veckor så idag ska det firas med gym! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0