2010-10-25 @ 13:39:13
Har konstaterat detta många gånger, det är när man tvingas vara ifrån varandra en längre tid man verkligen förstår hur mycket en person betyder för en!

Jag är så löjligt kär i T, och jag blir bara mer och mer kär i honom. Hur underbar är nu inte det att kunna bråka och veta att man blir sams, fjantta sig och prata kiss o bajs utan vara rädd vad den andra ska tycka o tänka, att ha en bästa vän i en pojkvän/sambo, att våga vara sig själv till 110%. Många gånger tänker jag att jag lever i förhållandet jag alltid drömt om att ha. Trodde aldrig bara att jag skulle få det så bra. Jag lever min dröm, lycklig med barn/katt o pojkvän <3





Kommentarer
Postat av: jsfn

känner samma sak, säger bara en sak till folket, våga älska! hehe

2010-10-27 @ 20:51:38
URL: http://jsfntatina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0