2010-10-08 @ 09:03:05
Är glad att det bara var en dröm, jag drömde näligen att jag drog ut en framtand själv bara för att jag vlle ha en glugg, haha. Jag tycker absolut inte det är fult med glugg, men var det så nädvändigt att dra ut en tand för att få en glugg som Madonna och de??

Hade veckar klockan på 9 i alla fall oc åt frukost. Nu ska jag strax (kl 11) till gymmet. Hur bra det är med min hosta vet jag inte, men orkar serist inte vara sjuk längre! Ikväll ska jag och rida Brunst-Eila som stegrade sig igår när jag red henne och var som fastgjuten i marken när jag bad henne gå framåt. Hon rör sig kanske inte ur fläcken idag då ;) Och ikväll ska jag på ridlektion till vörå som blev flyttad till idag istället för igår.

Ikväll kommer Thomas hem, JEEIJ




Har själv inte upplevt Eila brunstig förut, men igår fick jag ett smakprov. De säger det blir värre med tiden, att det är bäst att låta henne stå någon dag, men jag är envis o ska ha henne motionerad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0