2010-10-04 @ 12:30:08
Alltså jestas vilken hosta jag har! Jag trodde det blivit bättre men den är nog fanken SEG! Har spenderat morgonen med att göra matteuppgifter och kollat desperate housewives.

Ska ta och diska, jag har nämligen lämnat (något jag faktiskt inte brukar göra i min lägenhet) fram disken från gårdagen, så det är ett berg av disk. Sen tänkte jag försöka få tag i syster som fått mammaledigt om hon NU har tid för lillasyster, den arbetsnarkomanen har alltid så mycket att göra, önskar jag hade hennes självdiciplin, helst en liten smula av den ;)

Nej, nu ska disken diskas!!




Alltså hon som spelar Bree Hodge (Marcia Cross) är bara så vacker. Hennes karaktär i Desperate Housewives kanske gör henne mindre attraktiv, men när man ser på henne, hon är ju bara så otroligt vacker! Håller ni inte med??



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0