2010-10-03 @ 17:58:04
Haha, jag ahde lite roligt åt Thomas. Jag satt och räknade matte och så kläcker han ur sig "Vah, du har inte uppdaterat bloggen idag? Är du sjuk?" han skämtade självklart, haha, så kanske dags att slänga ett inlägg hit då. Men har haft så mycket att göra så har inte orkat uppdatera.

Sitter som bäst och försöker vara lite duktig och räknar matte, T ligger här bredvid o läser Finsk straffrätt. Tänkte slänga upp lite bilder från då T var och red igår, han var super duktig. Dock fick han lite i nerverna när jag som hans flickvän stod och kommederade honom vad han skulle göra så han fick nog till sist och var Thomas 5 år som itne ville rida mer ;) Gah jag älskar honom <3

Hur som helst har jag helt SUPER ONT i mina magmuskler efter gårdagens pass på gymmet, JESTAS!! Kommer just o just upp ur soffan ;)



sneak peek på bilderna från då T rider kmr senare ikv. :) Ska fortsätta med matte nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0