2010-10-20 @ 09:30:30
Idag blev jag väckt av Leo -> han nös mig rakt i ansiktet och satt sedan kvar och så road ut när jag blev mindre glad. Schyst katt man har alltså!

Alltså jag vet inte vad det är för fel på den här veckan, alla serier jag följer med i är inte uppe?

Måndagar
- Desperate housewives CHECK
Tisdagar - Gossip Girl -> inget avsnitt denna vecka??
Onsdagar - Glee -> inget avsnitt denna vecka??
Torsdagar - Kungarna av Tylösand & Vampire diaries
Fredag - Americas next top model


Så vad ska jag nu göra innan jag går och sover :( BUHUUU!! Vet ni någon annan bra serie jag kan börja kika?? :)


- - - - - - - - -
update: Såg nu att 2a säsongen av Cougar town har börjat, så nu kom den till min lista :)



Kommentarer
Postat av: Malin

Men fyyyyy, följer du faktiskt Kungarna Av Tylösand? :| de e ju sånt jävla skitprogram!

2010-10-20 @ 12:31:21
URL: http://enhundradelssekund.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0