2010-11-16 @ 22:26:22
Har precis kikat på 2a avsnittet av Ung & bortskämd. Alltså är de allvarliga? Jag tror nog att de fånar sig en hel del för att få attention. Jag menar om inte dessa ungdomar har en plan med att vara med i det programmet så har det nog förstört sin framtid tycker man ju, vem vill anställa sådana gnällspiggar som inte tar något på allvar??  Programmet är roande att kolla på, annat säger jag inte. Stackars ungar, deras föräldrar lever inte för evigt, hur klarar de sig då??

Well, nu ska jag ta mitt inte bortskämda ass o förflytta mig till sängen o börja sova! :)





Kommentarer
Postat av: Malin

Ja alltså jämfört med domdär snorungarna så är man ju inte bortskämd alls... Hujeda mej, att de faktiskt finns sånadär mänskor...

2010-11-16 @ 22:56:08
URL: http://enhundradelssekund.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0