2010-11-16 @ 20:59:34
Huhhu, nu är jag tillbaka hemma igen fråna tt ha varit på ett jäkla tungt pass på gymmet med Emma. Hon drog med mig som sin plus one till Sports Club. Så vi var på ett program jag aldrig minns namnet på, men var man sprang, skuttade upp o ner, svettades som en gris i princip i 60 min. Tror jag tog i för hårt för mår så fans illa nu. Men kul var det!

Efter gymmet lämnade vi att stå o prata en bra stund på gatan också så jag hann bli lite kall, så ska hoppa in i duschen nu och värma mig.



Emma du undrade hur det såg ut när ett blodkräl brustit i handen, så här ser de ut. För de som undrar så blev jag väl för ivrig på gympasset med allt klappande i händerna att jag klappade sönder ett blodkärl i hande, känns lagom mysigt nu ;)

Kommentarer
Postat av: Emma

OMG! Då brast ju verkligen ett blodkärl, skumt, har aldrig sett något liknande! Bara du kom ihåg att dricka mycket och att äta ngt, det återställer ju kroppen bäst efter träningen :)

2010-11-17 @ 06:55:56
Postat av: Annu

Jodå det försvann nog sen efter 1 h. Åt nog när jag kom hem, menär ju inte van att ha sådär hg puls konstant i 60 min :) Men pånytt i december!!!



Bilden får det nog att se aningen värre ut än det är, men det händer mig nu som då.

2010-11-17 @ 08:09:46
URL: http://theannu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0