2010-11-02 @ 21:15:55
Tänkte svara/förklara mig på en kommentar, som säkert många tänker när de kikar in på min blogg. :)

Cessi - Har ingen aning om varför jag började läsa din blogg (har aldrig träffat dej) men jag följer den för att du uppdaterar ofta och bjuder på dej själv.
Vet int om man fick säga nå negativt (ta int illa upp ;)) men mindre hästbilder önskas! Ja vet de finns många hästintresserade läsare (t.ex. Malin, hehe) men det har blivit lite för mycket på senaste tiden. :>

Mitt svar till hästbiten - hästar är en stor passion för mig, jag har ju ändå ridit i 15 år. Jag bloggar ju om min vardag, om mina funderingar, jaa-a om allt mitt liv nästan, så det betyder att det dyker upp hästbilder och hästfunderingar nu som då. ;)

Kanske sådana som inte gillar hästar inte fortsätter läsa min blogg (men förstå mig rätt nu kära ni), jag bryr mig faktiskt inte. Om jag har 1000 läsare eller 40 spelar ingen roll, klart det kändes coolt när jag hade på 200 unika läsare igår, MEN jag har alltid bloggat för min egen skull och kommer fortsätta göra det. Hästar är en stor del av mig och kommer därför fram i bloggen, ibland oftare och ibland mindre. :) Jag visar ju nog mycket annat också (tycker jag själv), ibland kanske för personliga saker enligt många.

Hoppas du inte fick "lejdon" nu av detta långa svar, men så här är fallet gällande hästbiten. :) Du kan ju bara scrolla förbi o vänta på nästa inlägg ifall det kommer upp hästbilder :)



printscreenen är från i morse. Ser jag beskärt bort lite för mycket av nedersta raden, men man ser datumen iaf
.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0