2010-11-04 @ 22:18:54
Har spenderat lite på 4 timmar på akuten ikväll, inte jag som hamnat ut för något denna gång, men tänker inte skriva mera om det för jag vet inte om personen som jag var med vill det.. Men där hag jag varit hela kvällen i alla fall, så blev ingen ridlektion för min del, men på lördag då jäklar ska det svettas! :)

I morgon åker jag, Mathias och Fredda iväg mot Tammerfors för att hälsa på min älskling i hans skola. Vi ska också till Ikea efteråt. Så blir tidig väckning, 05:50 rättare sagt, jag ska hinna duscha, äta, torka håret, platta håret, sminka mig, klä på mig, borsta tänderna, och sedan vara i tid till kl. 7 vid ABC.

Jag ska med andra ord gå o sova nu! :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0