2010-11-19 @ 15:17:25
Har precis kommit hem från gymmet och är på bra humör igen. Älskar det där gymmet, jag får träning och terapi på samma gång, det är så bra stämning att man blir så glad när man tränar och då man går därifrån är man ett stort smile.

Nästa gång är det mätning igen så får se hur många cm jag fått bort från olika delar av kroppen, förra gången var det totalt. 11 cm på fem träningspass.

Nu ska jag göra i ordning lite makaronilåda som är en av Thomas favoriträtter, i alla fall har det varit det. ;) JAG är i alla fall snål på lite makaronilåda. :)


Kommentarer
Postat av: Vickan

va e d för gym du e på, me mätning o allt ? :)

2010-11-21 @ 22:04:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0