2010-11-10 @ 21:25:54

Tänk vad många människor man lär känna så länge man lever, helt sjukt. Nåjaa, de va bara en tanke jag fick out of the blue. Nå joo, jag e helt super trött, fryser och musklerna darrar o värker. AAh jag saknar Thomas, har var helt ap-deppig hela veckan o saknat honom så det tar ont, varför varnade ingen mig för detta innan jag blev kär??

Well, well, är hemma i Smedsby o väntar på att få kyyti in till stan tillbaka. I morgon kommer min prins tillbaka, så därför vill jag gå och sova så jag fort kan vakna o räkna ner timmarna o minuterna tills jag får krama o pussa på honom.



Kom hem nu, jag behöver dig, jag saknar dig. Jävla skola som ska vara i Tammerfors!!!!!


Kommentarer
Postat av: Sara

håller med.....

2010-11-10 @ 23:01:15
URL: http://saralene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0