2010-11-09 @ 10:45:13

- Mat -

Vad äter du mest? Pasta i stora lass, hehe
Vad dricker du helst på morgonen? Appelsinjuice
Favorit kaka? Kladdkaka
Donken eller pizza? Pizza
Har du någongång ätit tills jag spyr? Bara en tidsfråga ;)
Ätit ostron någon gång? Nepps
Cola eller Julmust? Kancke Coca Cola, men julmust till julmaten är ju bara så gott!!

- Ute -

Tunnelbana eller taxi? Taxi
Ut och äta eller gå på fest..? Beror på umgänget man är med, men mat är aldrig fel, hehe
Favorit drink? Frozen Strawberry margarita

- Förhållande -

Är du kär just nu? Ohh jaa! :)
Har du pojkvän? Yepp, den bästa!
När blev vi tillsammans? 12 september 2009
Har vi haft sex? Varför ska sådana här frågor alltid komma upp?? Angår väl ingen annan? ;)
Hur ofta? Men jestas, haha.
Hur många har du haft sex med? Men seriöst, varför skulle man dela med sig av en sådan grej??
När hade ni sex för första gången? Men haha, båda e oskulder, haha!

- Övrigt -

Diamanter eller pärlor? Diamanter, allts som glittrar vill jag ha, typ..
Senaste filmen jag såg på bio? Robin Hood
Kan jag sjunga? Jag är inte tondöv, men bra skulle jag nu inte säga det låter, haha.
Favorit-TV- program? Desperate housewives, Americas Next top model, Gossip Girl, Vampire Diaries m.fl.
Favoritchips? Gillar inte chips, äter bara om det bjuds, men köper aldrig själv. :)
Favoritbil? Kan inget om bilar, men Thomas Nissan är väl helt snygg *höhö* ;)
Vilka är mina favoritkläder? Alla mina sexiga korta svarta partyklänningar :)
Är du en morronmänniska eller nattuggla? Haha nattuggla, mitt morgonhumör ska man akta sig för. T har äntligen börjar lära sig hur han ska tamig på morgonen ;)
Hur många tatueringar har du? Ingen.

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0