2010-11-15 @ 13:34:12


Jag vet att det är långt kvar, men skulle vilja veta om det finns intresse av att vara kattvakt under påsken (to-mån) till vår lilla Leo.



Ge burkmat till Leo då du vaknar på morgonen och då du går och sover på kvällen. Samtidigt som du ger maten på morgonen o kvällen kollar du bara att han har torrfoder o vatten i de andra skålarna.




Leo älskar att leka, så han får med sig leksaker som han kan underhålla sig själv med och som du kan underhålla honom med. Leo tar också med sitt lilla klätterträd som han kan klösa på.




Hans kattlåda har han med sig, med helt ny kattsand, den gör att det inte luktar fast han uträttar number two. Så du behöver inte beskymra dig över den biten sålänge du kommer ihåg  att lämna wc-dörren på klänt så han slipper in och uträtta sina behov. ;)



Leo sover ändå när du inte är hemma, så du måste inte vara med honom dygnet runt. :) Bara du inte är borta hela dagen, men du kan fara ut och festa fast du är kattvakt, du kan fara bort övr dagen osv. Bara du visar att han inte är bortglömd när du kommer tillbaka ;)



Det är inte så jobbigt att vara kattvakt, så om du är intresserad kan du lämna en kommentar här eller skriva till mig på Facebook. :) Jag förväntar mig inte att någon ska boka in det nu, vill bara veta om någon kan tänka sig, eller är intresserad så jag vet om jag ska ringa något katthotell o boka redan nu eftersom de platserna ryker rätt fort. :)


Så fundera på saken och hör av er! Tänkte nu annars att vilket är nu mera passande än att ge en bildbomb på min älskade Leo, när vi ändå söker kattvakt.


















Kommentarer
Postat av: Mia

Hahahaa :)

De e bra att vara ut i tid :D Vill bara meddela att om int ni hittar nån annan närmare så kan ni alltid lita på oss som kattvakter. Eftersom Leo e innekatt så sku han ju givetvis vara inomhus här oxå å här e ju alltid nån hemma :)Så du behöver int fundera på att boka in nå katthotell, skötare fixar sig alltid!

2010-11-15 @ 14:38:36
Postat av: satu

ja jobbar på pentik :)

2010-11-15 @ 14:51:19
URL: http://satu.blogg.se/
Postat av: Annu

Haha, jo jag vet jag är i god tid ute men ville bara kolla intresse nu först över att ta hand om min guldklimp några dagar! Vi borde komma och hälsa på och visa hur stor o fin han blivit. :)



Uppskattar ditt erbjudande! :) Jag hör av mig när det närmar sig påsk!

2010-11-15 @ 17:08:39
URL: http://theannu.blogg.se/
Postat av: gxiakdnf

Enuvokol ifu ejizo azopepivi eqapuc xi jeyavi tiku o dapecubu uciwec ilos zeyiwukeg!

2012-10-16 @ 08:58:58
URL: http://www.ratopula.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0