2010-11-24 @ 22:04:44
Det har varit en jobbig kväll, inget har varit roligt. Orkar inte skriva detaljer, vill inte skriva detaljer, för då det finns så många som bara gottar sig i det. I morgon är det visdomständerna som ska opereras bort och jag vill bara inte, spec när jag inte har problem med dem just nu!

Nu ska jag börja ta natten, ska ta mitt pick och pack tillbaka till lägenheten i morgon igen. Det enda som är positivt med morgondagen är att Ina kommer hem, och på fredag kommer Thomas hem.

Sorry för deppinlägget nu, har verkligen försökt att undvika ett sådant här hela dagen, kan hända jag raderar det senare vi får se? Tur är att man har dessa få guldklimpar till vänner som hör av sig och visar att de bryr sig, det betyder något otroligt ska ni veta <3 Puss på er.

God natt!




Kommentarer
Postat av: joa

alla har rätten ti va deppi.. sku va omänsklit ti va glad å problefri 24/7.

e komr allti ti finnas jobbiga tider.



inbillar ja mej lr känner du dej skyldi fö att du int allti e glad?

2010-11-25 @ 08:57:08
Postat av: Annu

Inte skyldig irl, men försöker att inte visa i bloggen när det är jobbigt allt för mycket bara. :)

2010-11-25 @ 09:11:06
URL: http://theannu.blogg.se/
Postat av: Anonym

ahh. bra ti vet fö ja lämna ti grubbla lite

2010-11-25 @ 13:44:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0