2010-11-15 @ 17:23:56
Sara skickade om jag ville komma på stan med henne idag, så har spenderat 2 välbehövda timmar i bra sällskap. Känner mig nu gladare igen, det är nog underbart med vänner, tycker ni inte det? :)

Jag shoppade en billig mössa från H&M, så nu behöver jag inte frysa om öronen längre när jag cyklar, går, skidar (höh när händer det??), åker pulka, jaa osv. Sen köpte jag också årets första julklapp, så nu börjas det! :) I år ska jag försöka ha handlat alla julklappar i tid!! Ja just det ja, så köpte jag också en liten julgran i uppfostringssyfte till Leo ( => inte-röra-granan syfte). Såg nämligen en billig liten julgran på Clas Ohlsson så jag slog till. Så nu på lillajul ska jag klä den lilla julgranen och fälla upp den här i lägenheten, så får se hur den granen ser ut när julen är slut haha.





Min mössa, den kostade 7 euro. MEN tror jag är för klok för den, för jag tror den e piku liite för liten :o



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0