2010-11-09 @ 22:23:27
Har varit hemma en sväng ikväll och pratat med mamma om livet. Alla har vi våra ups and downs, och för mig i alla fall är Thomas, mamma och pappa de jag först vill prata om dem med. Nu är T i t:fors så kändes skönt att få prata ut med mamma.. Jag tycker otroligt mycke om min mamma!

Nu ska jag börja ta natten, jag är helt slut fast jag inte gjort något idag. Börjar fundera på när jag ska få bli frisk på riktigt så jag inte behöver känna mig så slut hela tiden!


- Pappa är min förebild för han är så rättvis, lugn, rolig, målinriktad och genomsnäll.
- Mamma är min förebild för hon har ett stort hjärta, vågar bjuda på sig själv, och är alla hennes döttrars psykolog.
ÄLSKAR ER!!

Kommentarer
Postat av: Anna

Va du e lik din mamma :)

2010-11-09 @ 23:25:14
URL: http://annaforsberg.blogg.se/
Postat av: Annu

Jo de säger så :D

2010-11-10 @ 09:52:04
URL: http://theannu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0