2010-11-16 @ 15:08:28
Har precis kollat på vbl och läst vad man kan läsa om årets lucia kandidater. Oh, jag minns då jag själv var Korsholms lucia, det var första gången jag var lucia i hela mitt liv och det var och är det roligaste jag gjort. Jag vet jag skrev ett liknande inlägg förra året, men efter den intensiva veckan med allt lussande så blev ett så varmt minne.

Jag hoppas alla som ställer upp i luciaval kommer ihåg hur viktig roll de har, hur glad man faktiskt gör pensionärer på ålderdomshem eller människor som inte klarar av att fara och handla så de är instängda i sitt eget hus osv.

Så gå in på vbl. hemsida och kolla intervjuerna med kandidaterna och rösta på din favorit! :)

-> http://www.vasabladet.fi/brage/





Väldigt dålig bild (försökte få den bättre i PS men gick itne så bra). Min luciakröning 2006



Kommentarer
Postat av: maria

bra val! ;)

2010-11-16 @ 20:54:34
URL: http://onedayinthelifeofjewel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0