2010-11-07 @ 10:54:24
God morgon!

Fasen vad kul jag hade igår kväll! Middagen var super kul, samma med förfesten, påväg till stan blev det sura miner när det kom till krogval, men det blev hur sjukt kul sen sist och slutligen! Underbaart! ;) Nu när Ansu var hemma tillbaka minns man hur mycket man har saknat utekvällarna, kombinationen Annu o Ansu på en utekväll kan aldrig bli tråkig!!

Jag tog med min systemkamera som jag tog foton under middagen och lite på förfesten, men den är kvar hos Hanna, så jag har bara bilder med min lilla skitplutt till kamera från krogen att bjuda på nu. Men aah det var så kul!!



Goaste Andreas, Ansu o moi


Snygaste o vackraste Ansu


Fina systrarna Hanna o Heidi


Hittade snygga Polis-Sara, så hon kom o shejka med oss  i slutet av kvällen, skoj :)


Paarteeey-Queen


Ansu, Sara o jag


Kommentarer
Postat av: anso

sveittot

2010-11-07 @ 11:20:24
Postat av: Catta

Shit vilken tuff sminkning Sara hade! Skickligt gjort. :)

2010-11-07 @ 12:05:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0