2010-11-06 @ 09:11:39
God morgon!

Har precis vaknat, ska börja fixa frukost och sedan bege mig mot Helsingby för att få en lektion av Lena Lahti.  Mycket program idag, efter lektionen ska jag hem o duscha, fixa mig, via Alko o väg till tjejmiddag på Kantarellis följt av förfest hos Hanna o utgång med Ansu o tjejerna. :) Äntligen är Ansu hemma igen !!!

Men nu måste jag och mitt svullna ansikte börja fixa frukost så det inte blir stressigt! :)

Hörs senare!



Hahaha men fy då, kolla in min näsa, den ser fake ut! En liten kött bulle, haha!


Kommentarer
Postat av: Mia

Alko är inte uppe idag , det är allahelgona ;)

2010-11-06 @ 10:02:39
URL: http://miioli.papper.fi
Postat av: Catta

Alla Alko är stängda idag, liksom alla andra butiker.

2010-11-06 @ 10:06:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0