2010-11-04 @ 06:17:27
Suck, inatt skulle jag lätt ha kunna ge bort Leo (inte allvarlig nu). För hela natten har han haft värsta hepoli ever, o nu e han lika knäpp o springer runt i hela lägenheten som en tok.

Han hittade ett leppomada han hade curling med, en plastpåse han skulle överfalla hela tiden, ett papper jag haft på diskbänken med skolstuff på och så har han dessutom mellan alla dessa hepoli attacker kommit och väckt mig genom att hoppa på mig eller velat gos o trykt ansiktet upp mot mitt. Så med andra ord har ajg inte sovit mycket inatt, så har stigit upp innan väckarklockan ringt..

SUCK! O jag som har världens sämsta morgonhumör är ju inte så munter nu just kan jag säga...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0