2010-11-03 @ 17:56:19
Oj vilken stressig idag det varit. Sitter för första gången ner och bara tar det lugnt!

Skola 10:00-14:00
Gym 14:15-15:40
Eila 16:10-18:30

Och nu har jag precis kommit ur duschen. Har inte hunnit äta efter lunchen så nu ska jag fixa något att äta, o efter det ta o göra lite matte uppgifter och data uppgifter. Tråkig dag igen med andra ord. ;)

Eila var annars super gosig och glad ut över att få se mig (jag var i alla fall glad att se henne). Leo var och är också glad att se mig, han går här av och an ver tangentbordet och kurrar samt stryker sig med jämna mellanrum upp efter  mig och vill gosa :)

Så nu fick mat, sen skolarbete o sen kika på TV. :) Men innan jag loggar ut, se så lite o underbart söt (underbart söt är han fortfarande) han varit. Han är 5 månader gammal nu, tänk så snabbt han växer! :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0