2010-11-25 @ 09:17:43
GAAAH om exakt 2 h sitter jag hos tandläkarkirurgen och får bort opererat 2 visdomständer. JAG VILL INTE!! Ni anar inte hur rädd jag är. Nu är jag dessutom skit orolig över hur jag kommer att må och se ut på lördag då det är begravning + att jag och Thomas ska på lillajulpartaj till ett par vänner på kvällen!!

Hur som helst så sitter jag i lägenheten nu och precis tvättat transportburen efter lite kiss o bajs tydligen har det börja höra till Leos vanliga sysselsättningar när vi åker bil. Han har gjort det nu de senaste 3 gångerna, före de gjorde han inte någondera. Borde googla hur man får bort tränat det..


Vet någon av er hur man ska göra för att slippa att fröken Kiss
och herr Bajs hälsar på i transortburen när man åker bil?



Kommentarer
Postat av: M

Febreze (?) tror jag de hett så borda ta bort lukten så int han vill kisa o bajsa där nåmer :) De hör till städmedel.

2010-11-25 @ 11:57:20
Postat av: joa

men e kan va så att an ha blivi åksjuk å... test kissanminttu sprej i buren

2010-11-25 @ 13:46:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0