2010-11-19 @ 12:38:43
Uch fy, om 1 vecka har jag antaglien skit ont efter mini operationen, men det positiva med det är att mina fina älskade syster Ina kommer hem dagen innan (alltsp torsdag). :)

Min älsklings Thomas kom hem igår kväll, och är idag  och intervjuat poliser i Vasa o Närpes. Så känner mig lite mera munter nu när jag vet han är hemma. Ikväll ska vi hem till Smedsby och basta + kika Idol. I morgon blir det antagligen pidrokväll + vin, och söndag kanske, kanske, kanske bio.

Jag har haft det riktig piss de senaste två och en halv veckorna som gått, men jag ska ta mig i kragen nu och försöka fokusera på det positiva. En bra början är nu när Thomas är hemma! :)

Nu ska jag packa gymväskan och slänga i mig en morot och sedan dra iväg. :)



Min goa flickvän Edith var här igår och muntrade upp mig, så hon får stå för bilden i detta inlägg när hon e så fin! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0