2010-11-15 @ 10:11:34
Fy det slog mig nu! Nästa vecka ska jag opereras, GAAAH! Hoppas på att de ska ringa o säga läkaren ska på möte igen och är borta hela dagen ;)

Ska hem idag på eftermiddagen och printta lite grejer och fixa med tavlan, funderar bara .. Nej, nej jag ska inte fundera här så T får reda på vad det är jag gör!!

Leo är en super bra väckarklocka morgonen, han hoppade upp på vår stora bokhylla och började slänga ner snäckor som gick sönder när de föll, och de som inte föll så har han nu curling med.. Haha, dags att stiga upp då ;)



Aaw, tänk så liten ha var när vi tog honom! Men han är nog lika söt ännu, så inte kan man bli arg på honom nu heller fast han blivit bra mycke större! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0