2010-11-01 @ 08:45:06
Oj, nu är det redan november! Har precis vaknat och läst världens bästa meddelande på telefonen, aaah jag är sååå excited. Men jag tänker inte berätta vad det stod, ännu.. :D

Idag börjar annars min första kurs i hela mitt liv i tyska, ska bli intressant, får se bara hur det går, har inte så lätt för språk. ;)

Nu ska jag hoppa in i duschen och börja käka frukost, min skola börjar först 13:15 men ska ta tag i lite andra uppgifter jag ska ha undan här innan :)

Hoppas ni alla hade en bra helg!



Jag och Eila för 2 somrar sedan. Ingen kommenterar mina tår som pekar ut nu, okej! ;) Fick mess om jag kunde
fara o ta hand om denna prickikorv idag, men har ju redan andra planer, men på onsdag! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0