2010-05-08 @ 10:48:13
Alltså gårdagens sitz var så jäääävla kul! Det känner jag av också idag, för jag är första gången på aslänge RIKTIGT ordentligt bakis. Fast på något sätt känns det som det är kvällen värd, alltså att vara bakis idag. Jag tog inte alls många bilder, men någora från bordet, alltså de jag sat bredvid. ;) vi hade ett helsikes Photoshoot med Ida och Sussi utanför byggnaden kring midnatt, så ska ta och skicka ett mess till Ida att jag vill ha ALLA bilder. Kanske ska fara där via idag med minnepinne?? Hmm

Så tack alla underbara Övis ABI:n för en helt underbar kväll. Jag hade så jävla roligt, så tack mina fina bordsvänner också, tror nämligen vår del av bordet skrattade mest, högljudast var vi väl i alla fall! ;D Så Tack Markus, Roope, Ida B, Ida A, Kaski och ni alla andra som satt längre ifrån med deltog i allt! ;D Det var ÄSSÄ!!!! :D


Så här snygg är jag idag, haha.

 

 

Nu ska jag ta och gå och duscha, sen som sällskap med till Staden och shoppa.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0