2010-05-29 @ 16:22:23
Gud, vad skönt det ändå var att vakna upp i egen säng idag! T jävlades ju såklart och väckte mig kl.9 genom att sjung i mitt öra, men han slutade efter ett tag så jag fick sova vidare ;D

Var in till stan med mamma, jag agerade smakråd. Vi hittade ett super fint halsband till henne, och i samma väva blev jag helt förälskad i en herrklocka! Alltså what's up me alla herrklockor, de är ju så mycke snyggare en klockor gjorda för oss!! Tror jag ska när jag får min lön köpa den.

Efter stan for vi och handlade en BH till mig, förstår inte, men tydligen har mina melonas vuxit utan att jag noterat det?? Men hittade en i alla fall efter många om och men. Jag förstår inte hur det fungerar, hur vet man vad som säger vad och vad man ska ha för nummer? provar alltid 100 st och OM jag har tur passar 1??


Sitter nu här med en återfuktande ansiktsmaks från Artistry. Har så otroligt torr hud efter resan!

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0