2010-05-10 @ 17:28:54
läsare
detta säger jag inte av snällhet eller för att försöka "prove your granny wrong". jag tycker inte att man ser just nån skillnad på dig om man tittar tillbaks i arkivet (före du blev sjuk). det skulle vara det bruna håret då :) du är ju snygg!


Well, tack före den kommentaren. Vill bara försäkra er så ni inte tror jag är en av de som skriver/säger hur mycket de måste träna för att få bort de osynliga extra kilona. Jag tycker absolut inte jag är tjock, men jag har märkt det på kläderna att de bivit tajtare, och t.o.m 2 byxor är för små. En klänning jag köpte till skolavslutningen förra året får jag inte på mig, så det är sådana saker som gör att jag väljer att börja träna så jag kommer i de kläderna igen.

Jag har dessutom aldrig behövt tänka på vad jag sätter i mig, för det har aldrig satt sig någonstans på mig, men nu det senaste året har allt onyttigt börja sätta sig här och där, och jag har börja röra på mig mindre eftersom det varit mycket med skolan och såklart för att jag varit sjuk sedan slutet av november/början av december.

Jag vill gå ner de 7 kilona jag gått upp när jag varit sjuk, och komma i de byxorna jag hade förr så jag inte måste köpa ny shorts till sommaren. ;D

Ville bara förklara mig så ingen tror något annat. Orsaken till varför jag kanske inte på bilder ser rundare ut än förr kan väl bero på att jag väljer vilka bilder jag laddar upp, altså de jag tycker ser bäst ut ;D


Kommentarer
Postat av: Anonym

okej. men det är klart också att mänskligheten alltid har mått bra av att träna så det är inget minus med det :) däremot tror jag din mormor tyckte att du kanske såg lite blek ut med tanke på hårfärgen, personligen tycker jag att du klär bättre i ljust hår :)

2010-05-10 @ 17:36:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0