2010-05-04 @ 09:45:57
Alla vet väl just nu vad spotify är? Om inte så är det i princip som iTunes/Youtube.com, du kan söka låtar och spela (ingen video). En super bra grej tycker jag! Det enda jag hatar är att det är så mycket reklam som kommer upp nu när det är ett gratis program, MEN nu kan man registrera sig och få ett premium medlemskap, alltså ingn reklam.

Är du inte medlem är det ju toppen, men är du redan medlem kan du göra som mig och göra dig medlem igen för att få det. :)

Klicka på denna länk för att slippa till sidan och få premiummedlemskapet, bra va?


Nä men nu ska jag ta och göra något vettigt! Kl. 17 idag ska jag ju annars på fotografering, är faktiskt lite nervös eftersom det var ett tag sedan ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0