2010-05-12 @ 18:31:39
Nu har jag varit hemma i 2 timmar. Hittade en bikini (övredelen) och en tunika, kan ta kort på dem och slänga hit sedan men måste städa först. Jag som tänkte springa idag när det är fint väder, men lovade vara social och fara på en kaffe till abc med Ansu, som jag inte sett på 100 år. Så skippar springningen idag.

Min diet har annars gått över förväntan, dock känner jag mig hungrig hela tiden när jag är van att äta allt som lockar, hehe. Jag har nämligen att jag nu i början får unna mig var 3:e dag ett rostat bröd, och jag åt ett igår och vet ni vad?? Det var inte ens gott!!!! Svårast är att hålla mig borta från potatis och pasta, något jag älskar. Sommaren kommer bli svårast när det serveras nypotatis och pikkalaka, det kan jag nämligen äta bara som det är.

Nåväl, nu ska jag städa rummmet, har precis städat restan av hela stora huset. T den jäkeln flydde iväg till gymmet, så han slapp städa *morr*..







Beundrade just min skönhet för att orka städa.. Men Hey! Fina flickor städar ju inte, de har städerska? eller???



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0