2010-05-06 @ 10:50:32
Lilla Miley Cyrus som hade (har?) ett barnprogram som går på Disneychannel, Hanna Montana, har tydligen bestämt sig att ändra vilken publik hon gör musik till. I hennes senaste musik video "I can't be tamed" bär hon betydligt mindre kläder på, har betydligt hårdare och sexigare sätt att uttrycka musiken på.

Personligen har jag länge funderat när hon ska ändra sig från Hanna Montana, till att bil Miley Cyrus och göra musik till en bredare och mera accepterande publik. Jag syftar på alla rubriker i tidningen när lättklädda bilder hon tagit själv (trosor och en topp) läckt ut till pressen. Jag menar vilken 14 åring har inte tagit kanske inte alla gånger så passande bilder?

Här är i alla fall hennes senaste video, och under är en äldre version. Vilken tycker ni är bättre? Jag älskar hennes nya video och låt! I can't be tamed tidid padam dam



Om videon inte fungerar finns vieon här -> Mileys Nya video (skrolla ner bara lite)

 

 

 

Så vad tycker ni? Ny stjärna som kommit ur sitt skal, eller ytterligare en Lindsey Lohan som blev för tidigt känd och går ett mindre trevligt öde till mötes?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0