2010-05-14 @ 00:01:39
Efter bion gick vi till grillen och beställde något att äta, och efter att vi beställt satte vi oss på en bänk. Jag hann äta några tuggor och börja tänka om myggorna dykit fram ännu, eftersom något kliade som fanken i baken (bänkens brädor hade mellanrum), men jag kunde ju inte klia, eftersom det skulle sett lite äckligt ut. Så jag frågade lugnt och snäll T ifall myggor kommit fram ännu, och visst hade de jävlarna kommit fram..

När jag kom hem igen hade jag fått sommarens 5 första jävla myggbett som är stora som elefantavtryck! Så jo, det är skit kul att sommaren finally har kommit!!!! Nu kommer jag se ut som en BÖLD!



Kommentarer
Postat av: Sara

Svar: Nåå va söt du e! Tack! :) skorna är från Andiamo, di kosta 49,90. Lite ovant i gå i så höga, dom ser kanske inte så höga ut, men nästan 12 centimeter e ja int riktit van med ;) snubbla några gånger, om man säger så ;)

2010-05-14 @ 09:06:30
URL: http://saralene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0