2010-05-07 @ 10:39:24
När jag åt frukost bläddrade jag förbi mig i tidningen. ;) För de som missat grejen varför jag är med, så är det inte så märkvärdigt, utan bara så att  Jarmo Glader hade frågat mig om jag ville ställa upp som modell när han skulle fota till en reklamkampanj (vilket visade sig sedan vara RAX *fniss*). Så jag svarade själklart ja, och där efter frågade han om jag hade någon good looking kille som vän som skulle kunna tänka sig ställa upp som den manliga kunden  i bilen jag skulle vara med. Och på det sättet kom Caius med. :)

 

 

 

Förra gången jag hittade mig i en tidning från samma reklamkampanj, så var denna bild. :)

 

 


Kommentarer
Postat av: Alma

Du är så söt! Ser ut som en docka. Vad är RAX för något? Pizza och sallad fattar jag men, ja? :)



Kram

2010-05-07 @ 11:42:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0