2010-05-10 @ 19:58:58
Nu har jag kommit hem igen efter att ha varit och springa med både pappa och Elvis. Vi sprang inte så långt eftersom jag ska ta det lugnt nu i början, så var ca 2,5-3 km (är inte säker alls), och jag srang NÄSTAN hela vägen, och det är jag super nöjd med! :D

Men nu ligger jag halvdöd i sängen och har en dundrande huvudvärk!



Jag är mera död än levande!



- - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

UPDATE:
Rundan var 2,82 km, blev just medlem på funbeat.se var man kan föra motionsdagbok och sätta upp mål vid löpning, cykling och allt möjligt.





Kommentarer
Postat av: Anna

ShapeLink är bättre ;)

2010-05-10 @ 20:54:31
URL: http://annaforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0