2010-05-15 @ 08:59:52
Klockan 9 nu på morgonen kom T uppkrypande och sa god morgon till mig mindre trevligt eftersom jag var och är dödstrött. Väntar bara på att han ska fara till gymmet så jag får sova vidare, haha. För sedan börjar skärensäsongen. :D

Idag eftersom de lovat stekhett, och de hade lovat det igår också, bara att det hade lovat några grader svalare igår än idag och det ändå var kokhett, så tänkte vi att vi tar vå ny inköpta piknikkorg och fyller den, och sedan iväg till Villan i Hanklot och är där över dagen. :)

Ikväll har jag kvällsmatning i Vörå, så dit blir det nog att fara på kvällen, men inte på dagen. :) NEPP, då ska det solas vid vattnet! :)

Så vi kommer antagligen inte höras fören kvällen! ;) Så ha en toppen solig dag! Kom ihåg solskyddsfaktorn, solen ÄR stark fast det är bara maj!!!!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0