2010-05-06 @ 12:45:45
Jag glömde helt bort! I sommar ska jag på en intensivhelg, eller "mini"läger kan man kalla det. Ridlärare är Anna Tujulin, och för de som inte vet vem hon är så är hon en otroligt duktig ryttare, som tävlat mycket. Hästintresserade inom Vasa känenr garanterat till hästen Karl Hemming, det är en häst hon tävlat mycket med.

Hur som helst, så är jag super taggad, och ser fram emot sommarens läger! Jag ska delta med lilla bitske Trolli-bolli (ja, jag pratar babysråk med hästar). Så får se då om jag lär mig något utöver det vanliga! :)


bilderna är dålig kvalitet för de är tagna ur videon här under, var jag har privatlektion av just Anna Tujulin! ;)

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0