2010-05-10 @ 16:46:06
Tjolahooo!! Har precis kommit in genom dörren efter att ha räfsat på bakgården. Lite kvar, men den delen lämnade jag till i morgon.

Har en sådan jävla huvudvärk nu, störande, men tänkte fara ut och springa kring 7, då T far på gym. Vi skall tillsammans sätta ihop ett träningsprogram till mig, så jag kommer igång. Fick höra igår nämligen av min kära mormor att hon inte kunde förstå hur jag kunde vara så blek och RUND! Jag har fått så runt ansikte o bla bla.. Så blev faktiskt ledsen. Men jag vet man inte kan förvänta sig av en 90-åring att de ska uppföra sig, och tänka efter vad de säger före de säger saker och ting..

Men lite ledsen blev jag faktiskt, så om hon tänkte så måste det ha skett drastisk förändring på mig nu när jag varit sjuk i 5 månader, så nu ska jag ta tag i saken och röra på fläsket!!!


Kommentarer
Postat av: läsare

detta säger jag inte av snällhet eller för att försöka "prove your granny wrong". jag tycker inte att man ser just nån skillnad på dig om man tittar tillbaks i arkivet (före du blev sjuk). det skulle vara det bruna håret då :) du är ju snygg!

2010-05-10 @ 16:58:33
Postat av: Anonym

rund? DU? never! don't worry:)

2010-05-11 @ 18:11:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0