2010-05-05 @ 11:40:05

Om mig:

Vad har du för hårfärg - Brunt

Hur lång är du – 174,5 cm
Vem är du kär i - mr. T
Har du nån pojk-/flickvän – Yes, mr. T
Vad brukar du göra på fritiden – Umgås med vänner, pojkvän, festa, rida, busa ;D
Vilka umgås du med – Det är rätt många, men de jag oftast umgås med är T, Ansu, Edith och Lena.
Har du förändrats – Mycket…
Hur ser du ut? – Du känner igen mig på min Euro-Afro ass



Har du:

Kysst någon – Ja
Sovit brevid någon med samma kön – Ja
Sovit brevid nån med motsatt kön – Ja
Slagit ner nån – Nej, jag är för feg.. Men många gånger velat, haha nå nej!
Ljugit för en bra vän – Vita lögner, och undanhållit sanning för att inte såra vännen i fråga, om jag vetat om att sanningen skulle verkligen inte göra vännen något gott.
Svikit någon – Hoppas inte!!

 

 



Vem:

Skrev du senast till på msn – ööh, Nicke?? Aldrig på MSN längre
Kramade du senast – Ronja (hund)
Sov du hos senast – mr. T
Vill du vara just nu - Piggare
Ringde dig senast – Mamma

 

 

 

 

Vad:

Drack du senast – Juice
Köpte du senast – Uncle Ben's + marinerade grisstrimlor
Gjorde du igår – Gjorde mig i ordning för Photoshoot, hade Photoshoot, hälsade på Lena, lekte hemmafru ...
Ska du göra imorn – Rida heesten
Vill du göra just nu – SOVA, dör av trötthet!!
Åt du senast – Risifrutti
Är närmast dig som är rosa – Låda var jag har hårprodukter, armband, smink m.m

 


Kärlek :

Du har sårat nån så den började gråta – Yep, 1 pers vad jag vet. Men det var oundvikligt
Nån har sårat dig så du börjat gråta – Ja

 

Ärlighet:

Du har gjort nått som du lovat nån annan att inte göra – Det gör väl alla!
Jag har gjort något som jag har lovat mig själv att inte göra – Jo, jag har världens sämsta självdiciplin
Jag har smugit ut utan lov - Nej, jag är pappas och mammas flicka
Jag har ljugit för mina föräldrar vart jag är – Neps, inte vad jag minns..
Jag har en hemlighet som ingen vet om – Nej, tror inte det, delar med mig av allt med mr. T och mina fina vänner
Jag har fuskat i ett spel – Haha, bara om det varit när att jag skulle förlora. Hatar att förlora :(
Jag har struntat i ett prov – Nej!!!


Dåliga Tider:

Jag har skadat mig sjäv – Inte med flit i alla fall
Jag har druckit alkohol – Yepp
Jag har tagit medecier mot drepression – Nej
Jag har sovit en hel dag utan att behövt det – Tror inte det?
Jag har vaknat gråtande – Nej
Jag har somnat gråtande – Ja


DÖDEN:

Jag hatar begravningar - Klart det inte är någon rolig tillställning, men det är ett fint farväl av de man älskar. Så ordnas en begravning är jag första som meddelar att jag kommer!
Jag har sett någon dö - Ingen människa, men husdjur.
Någon du har känt som nyligen som dött - Om hösten räknas som nära, så ja!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0