2010-05-20 @ 05:44:26
Sitter som bäst på sängkanten och skriver. Steg upp strax efter 06 idag för att hinna umgås det sista med min älskling. Åt frukost och myste lite i sängen. Men nu har han farit till jobbet och jag ser honom inte på 8 dagar, jag kommer att sakna honom något ENORMT!!

Hur som helst så ska jag göra det absolut sista idag. Duscka, raka benen, skriva allt jag har med på en lapp, packa det sista (sådant jag använder nu på morgonen), och gosa allt vad jag kan med Ronja. Jo, just det, ska sätta på en tvättmaskin åt T.

Så men nu ska jag ta och hoppa i duschen. Om 1,5 h kommer pappa efter mig och vi beger oss mot tågstationen svar vårt tåg som ska ta mig och Edith till Helsingfors förhoppningsvis finns 09:22.

Slänger in någon bild strax innan jag åker iväg. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0