2010-05-02 @ 15:11:01
Tjeenare!

Nu är jag helt slut! Steg upp 10 i morse och låg ett bra tag kvar och myste, men sen var det dags att stiga upp och äta frukost och bege sig mot stallet. Jag hade nämligen en hopplektion med Eila-Beliuuz. HAHA, jepp ni läste rätt, jag skulle hoppa. Det var askul, men fanken så dålig jag är på hoppning alltså, haha! Jag blir så in i det att jag glömmer bort att rida, jag åker bara med, vilket leder till att det blir allt för långa galopp, rivningar, fel galopp efter hindern osv. Lena var med hon filmade, så ska väl slänga ihop ett klipp snart och visa för er.

Konstaterade att jag helt klart är en dressyrmännsika, men skoj är nog hoppning för det, men det var bara små hinder vi hoppade idag ca 40-50 som vi hoppade, men det är ju inte höjden utan tekniken man borde träna på ändå så. ;)

Nu ska jag ta och gå och duscha, luktar apa just nu, svettades som en björn med vinterpäls på sommaren ;)

hörz!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0