2010-05-17 @ 08:56:06
God morgon!

Nu har jag vaknat och ska börja fixa mig inför inträdesporvet kl. 12 så småning om.

Har nu på morgonen suttit och gett förslag hur fotograferingen av mina studentfoton ska bli, tror jag kommer ha bästa fotografen till dem, så jag är super excited! :) Sami Pulkkinen ska ta mina foton, och jag tycker super mycket om hans foton för de är inte så mycket redigerade och har alltid pra ljus och han är behaglig att jobba med. Så om någon  annan vill ha honom som fotograf också kan jag ge kontkaktuppgifter, bara att höra av sig!

Skickade mejl så får se vad han svarar så jag kan ringa Artistica och boka in frissan lite tidigare på morgonen istället. :)

Men nu ska jag ta och sätta på mig lite kläder, sminka mig och trixa med utseendet mitt så det ser respektabelt ut, för just nu ser jag ut som någon annan man, haha! ;D


Vi hörs efter kl. 16




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0