2010-03-05 @ 13:22:00
Har läst på studenten, och provat en klänning jag har i skåpet och ännu inte använt. Börjar lite fundera ifall jag skulle ha den som studentklnning?? Men tänk om den inte är tillräckligt fin? Men den är väldigt sommar, och väldigt mig. Hmm, får se hur ajg gör

Jag har redan bokat tid till min frissa Eva, på Artistica, så hon kommer fixa både hår och smink. Det blir perfekt, detta är så bra morot till mig så jag kan få ro att läsa.

Har skickat runt lite till fotografer idag som fotat mig tidigare, och frågat om de skulle vilja ta mitt studentfoto, eftersom jag vill inte ha nå Airaksinen foto. Vill ha något annorlunda + ett "vanligt" som skickas till de äldre uppvaktarna.

Nu skall jag återgå till läsandet! :D



Ser jag inte smart ut, haha!

 

 


XoXo

Annu


Kommentarer
Postat av: natta

va snygga brillor du har :)

2010-03-05 @ 14:34:54
Postat av: Annu

tack sötis!

2010-03-09 @ 11:34:27
URL: http://theannu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0