2010-03-23 @ 19:43:18
Jag tänkte på att passa på att göra lite reklam om min kära granne + barndomsvän. Han är med i tävlingen Love Generation var de tävlar om platserna till en grupp, som spelar in sin musikvideo i Hollywood och av RedOne som också har stor del i LadyGagas framgång.

Dett är en kille som verkligen har fötterna på jorden, super snäll och musikalisk. Det finns så många som överskattar sig själva och blir snobbiga av framgång, men jag vet Jocke fortfarande skulle ha fötterna på jorden, om han skulle slippa med i gruppen!

Så klicka på länken här nedan och rösta full poäng på Jocke, det är han så hårt värd! :) Själv har jag lyssnat på hans låt flera gånger, och tycker den är asbra! ;)

http://lovegeneration.se/Video/d97a9a6d-fc78-4bde-be21-9923d4722aa0



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0