2010-03-11 @ 10:27:04

Vaknade rätt tidigt idag. Men jag har fanken drömt alla möjliga drömmar man kan drömma inatt, vaknat i 2 omgångar. Så det blev 3 olika drömmar som jag minns. Men spookigaste var den jag drömde ngr sek före jag vaknade.

Drömde att Thomas kom hem från skolan och jag låg och sov. Mitt hjärta slog i drömmen i samma takt som hans steg, och så högt att jag inte hörde var han befann sig i huset. Jag hade fast ögonen helatiden, men kände kände när  han satte sig i sängen och pussade mig på kinden. Så jag  öppnade jag ögonen i drömmen och såg på honom och log emot honom. Jag började hjälpa honom av med jackan. Jag slöt ögonen för någon sekund  i drömmen för att han skulle kyssa min hals. När jag öppnade ögonen igen så var han inte där längre.. Jag hade nu vaknat på riktigt, tog ett tag innan jag förstod jag drömt, haha! Det var rätt äckligt, kändes så verkligt!!

 

Nu ska jag ta o bädda sängen och städa undan lite, sen läsa på studenten igen!




XoXo
Annu

Kommentarer
Postat av: Meri

Sv: Tack Annu! Nej de blir så lätt att man kör med samma "arga" min på alla bilder. Jag tycker också det är en lyckad bild, för en gångs skull! :)



Tack åter igen, Kramar! :)

2010-03-11 @ 11:29:54
URL: http://mersikka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0