2010-03-10 @ 14:05:09
Elvis beebizen är så orolig. Han förstår nämligen inte att ljuden som förföljer honom är ljud från hans magen haha! Han springer efter mig och vill vara så nära eftersom han är rädd. Så fort det kurrar till slänger han huvuet mot magens håll och kryper närmare mig.

Jag har annars blivit helt besatt av serien The vampire Diaries, har fixat så jag kan se True Blood ikväll också, fått höra den är bra. Så det blir vampyr för hela slanten nu med mr. boyfriend ikväll när jag slutat läsa!

Nu skall jag återgå till hälsokunskapsboken! :D



Jag är lite tröttilainen idag, men har knarkat panadol så har ingen huvudvärk och fått läst många sidor i hk boken :D




XoXo

Annu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0