2010-03-12 @ 15:33:20
Nu har jag läst det jag hade tänkt läsa idag. Känner mig duktig! Har bara lite kvar vilket jag får läst i morgon! sen bara 1 bok kvar, i det ämnet! Fortfarande ngr böcker kvar totalt! :(

Ska åka iväg med tjejerna ikväll och he en riktig tjejkväll! Ser fram emot den, så sällan man har sådana nuförtiden!! Men nu först ska jag gå och vara sällskaplig med mina föräldrar innan jag pyser iväg mot vörå för att påbörja tjejkvällen! :) Hoppla polle idag igen en liten stund, så påbörjas kvällen iaf!


orkade inte sminka mig idag, smetade bara på lite puder. Men vi tjejer är ju vackra utan spackel!

 

Hoppas ni alla får en toppen fredagskväll!!


Kommentarer
Postat av: beundrare

Du är så vacker!!

2010-03-13 @ 10:48:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0