2010-03-17 @ 12:00:23
Antar det är pågrund av studentskrivningarna,  jag är så jäkla stressad inför dem, som jag inte kommer på något att srkiva om här på bloggen.

Mina dagar ser likadana ut nu, läser, sover, skiter, äter, läser, läser, sover, osv. Skrev engelskan idag, och den gick riktigt bra.. tror jag! Får se senare. Hälsokunskap nu på fredag, sedan finska på måndag och nästa veckas fredag är det psykologi, SEN ÄR DET ÖVER!!

När jag satt och väntade på att få lämna upp mina papper idag på skrivningarna, började jag tänka på Emilia. Hon skull lätt ha fått bra i engelska skrivningarna, hon var så duktig på det..

Nä, nu ska jag daska upp mig, ta en powernap och fortsätta läsa!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0