2010-03-28 @ 23:46:52
Jag har haft en sådan jäkla toppen helg att jag inte kan beskriva den. Fredagen firades med mina fina tjejer (lovar bildbomb i morgon från helgen), och lördagen spenderades i anna underbart sällskap. Idag har jag tagit igen mig efter festandet med älskling + bastu. Så nu känner jag mig som en ny människa.

I morgon ska jag på gymmet, tänkte först ev. simma, men tror jag skjuter fram det till tisdag eller onsdag. Nu ska det tränas bort de äckliga kilona jag satt på mig när jag varit sjuk i 3 månader.. :D

Kom ihåg att det är Karisma show FRE 9.4.

Hoppas ni haft en toppen helg! Kom ihåg att kika in i morn (mån) om ni vill checka in roliga bilder från helgen :D


puss o kram

Annu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0